FANDOM

30px30 30px30 30px30 30px30

Viktor Reznov
Reznovdossier.png
Ψευδώνυμο (α) The Wolf (O Λυκος)
Hero of Berlin (Ηροας του Βερολινου)
Tricky Vik
The Russian (Ο Ρωσος)
Εμφανίζεται Call of Duty: World at War
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty Black Ops II
Call of Duty: Black Ops III (Αναφέρετε)
Βαθμός Λοχίας (World at War)
Λοχαγός (Project Nova)
Φυλακισμένος (Vorkuta)
Συνεργασίες 3rd Shock Army
62nd Rifle Division (Stalingrad)
Unit 45 (Project Nova)
Ιθαγένεια Ρωσία
Κατάσταση Νεκρός
Σκοτώθηκε από Vorkuta Prison Guards
Γέννηση 20 Απριλίου, 1913, Αγία Πετρούπολη, Ρωσική Αυτοκρατορία
Φύλο Άντρας
Ύψος 5' 11" (1.80 m)
Βάρος 200 lbs (91 kg)
Build Heavy Set
Σημάδια Του Λείπει ο Αριστερός δείκτης.
Μαλλιά Καφέ
Μάτια Καφέ
Ράτσα Καυκάσιος
Θάνατος Έκτης Οκτώβρη 1963, Vorkuta, Κώμη ASSR, U.S.S.R. (ηλικίας 50)
όπλο Knife, Machete, Tokarev TT-33, Scoped Mosin-Nagant, PPSh-41, AK-47, Makarov, and any weapon obtainable by the player in "Project Nova".
Mind Game: M1911, AK-74u, Commando
Εξοπλισμός Knife, Molotov Cocktail, RGD-33, Air Support Marker, Machete
Χρονοδιάγραμμα Black Ops Timeline
φωνή ηθοποιού Gary Oldman

"Τα καταφερες Mason. Έκανες οτι δεν μπορεσα εγώ"

Ο Reznov μιλαει στο Alex Mason στο τελος της αποστολης "Redemption"

Ο Λοχαγος Victor Reznov ειναι Ρωσος και ειναι αρχηγος του Κοκκινου Στρατου στο Call of Duty World At War δηλαδη στο Δευτερο Παγκοσμιο πολεμο. Η επιστροφη του στο Call of Duty Black ops επαιξε μεγαλο ρολο για τη συνεχεια των Black ops's μιας και καταφερε να τον βλεπει ο Alex Mason οπου κι αν παει. Επισης το βλεπουμε στο Black ops II στη αποστολη "Old Woods" να σωζει αλλη μια φορα τον Mason.

Call οf Duty World At War Edit

Toν Reznov τον προτο σηνανταμαι στης προτες αποστολες τον ρωσων, και σηγκεκρημενα στη αποστολη "Vendetta".

εκει για προτη φορα θα χνορηση τον Dimitri Petrenko. Η αποστολη του Reznov ηταν απλη να σκωτοσει τον Στρατιγο Heinrich Amsel τον οπιο τον αποκαλουσε (Αρχιτέκτονας της μιζέριας του Στάλινγκραντ). Ετσι ο Reznov εδοσε το Τουφεκι ελευερου σκοπεφτη στον Dimitri να σκωτοσει τους Γερμανους οι οποι ηταν γηρο απο στο σητριφανι.Ο Reznov προηδοπιεισε τον Dimitri να ρηξη οταν πεσουν η βοβες (Δεν επεσε καμια βοβασ απλος περασε ενα αεροπλανο με χαλασμενο κηνητηρα το οπιο εκανα μεγαλο φοριβο), Και ετσι ο Dimitri σκοτοσε τους γερμανους. ο Reznov του ειπαι τραχα στο μπαρ. Αφους εφτασαν του εξηγησε καπια πραγματα και αν ειναι να γλιτοσουν πρεπη να τον ακουλουθιση. Βγενοντας απο το μπαρ ενας ελευερος σκοπεφτης του πηροβολη αλλα αστοχη ετση ο Reznov σπαει το παραθυρο ανεβενουν τα σκαλια και λεει στο Dimitri (περημενε να βγη στο παραθυρο και τοτε πηροβολα των).Αφου καταφερνουν να σκωτοση των ελευερο σκοπεφτη ο Reznov ανηγη την πορτα και προχοραν μεσα στο σπιτι. καπια στηχμη οι Γερμανοι κανουν περηπολο και ο Reznov λεει στο Dimitri να κρηφτουν, εκεινει τη στηχμη ενα ρολοι χτηπαει και τους ακουει ενας Γερμανηκος πημενηκος ο οπιος του προδηδη γαβγειδοντας. τοτε οι γερμανοι ρηχγουν με τα φλογοβόλα τους δυο ηροες. Οι Δυο ηροες πεφτουν κατω και σερνοντας καταφερουν να φτασουν στα σκαλια και να γλιτοσουν απο την πυρηνη κολαση. Ενο ο Reznov τρέχει προστα ενα κουτσουρο πεφτη πανω στο Dimitri. Ο Reznov τρέχει να τον γλητοσει, ενο το χτηριο ειναι μεσα στη φωτιες και οι γερμανοι τους πυροβολουν ο Reznov φτανει στο ακρο του παραθηρου και λεει στο Dimitri να πηδιξουν πρην εκραγη το αεριο. Ενω εκεινη τη στηχμη και οι δυο ηροες πηδουν εξω απο το χτηριο το αεριο ανατιναδεται και τους ρηχνη με ορμη κατω στο εδαφος. εκει τρις γερμανοι τους προλεβενουν ενο ο Reznov προσπαθει να φτασει το οπλο του (PPSh-41) για να τους πυροβοληση. Αλλα τον προλαβενει ο γερμανος τον χτηπαει στο προσοπω και λεει να στον αλλο γερμανο να τους καψει με το Φλογοβολο.Τοτε εχρονται οι φηλοι του Dimitri και τους σκωτονουν.

Ο λοχιας Daletski λεει στον Dimitri οτι το νομιδαν για νεκρο. O Reznov ρωταει πιο ειναι το σχεδιο και ο Daletski του λεει οτι θα προσπασεισουν να τραβηξουν την προσοχη των γερμανων ενω ο Reznov θα προσπασεισει να σκωτοσουν το στρατιογο Heinrich Amsel. Ενω οι ρωσοι περημενουν το σημα του Dimitri και του Reznov, ο Reznov λεει στο Dimitri να πυροβολησει το Φλογοβολο για σκωτοσουν και οι γυρο γερμανοι.

Call of Duty: Black Ops Edit

Call of Duty: Black Ops II Edit

Call of Duty: Black Ops III Edit

O Viktor Reznov εμφανίζετε στο Call of Duty: Black Ops III μόνο στης αναφορές των αρχείων της C.I.A . Όπως στο παρακάτω κείμενο.

Ημερομηνία: 23 Μαΐου, 2052 Το: JT Markum IV Από: S.Krueger Θέμα: Ρώσους JT,

Είναι ντροπαλός μαζί μου; Oχι μαλακίες αυτήν την φορά. Χρειάζομαι τους φακέλους με τα ονόματα μερικών Ρώσων που έχουν κάνει επιτυχίες.

  • Lev Kravchenko
  • Nikita Dragovich
  • Viktor Reznov
  • Dimitri Petrenko

Φωτογραφίες από τον Reznov (Call of Duty Wolrd At War) Edit

Reznov Call of Duty: Black Ops Edit

Reznov Call of Duty: Black Ops II Edit

Reznov Call of Duty: Black Ops III Edit

Also on FANDOM

Random Wiki