FANDOM

Bo2 BO3topright Ztr Gold-star-icon-for-favorate-heroes

Origins

Origins menu icon BO2

Origins Lobby Icon BOII

Το εικονίδιο μενού και λόμπι στο χάρτη Origins
Προηγούμενος Χάρτης Buried
Επόμενος Χάρτης The Giant
Shadows of Evil
Παιχνίδι Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops III
Χαρακτήρες Tank Dempsey, Nikolai Belinski, Takeo Masaki, Edward Richtofen
Ομάδα Αρχικό πλήρωμα
Τόπος Τοποθεσία εκσκαφής 64, Μεύσης, Λωρραίνη, Βόρεια Γαλλία.
Ημερομηνία Κάποτε μεταξύ 26 Σεπτεμβρίου και 11 Νοεμβρίου 1918
Αποστολή Επιβιώστε από τα ατέλειωτα κύματα των νεκρών-ζωντανών
Little Lost Girl Ελευθέρωσε την Samantha
Εχθροί Zombieς, Crusader Zombie, Templar Zombie, Panzersoldat
Console codename zm_tomb
Zombies map Στοιχεία του χάρτη Revelations
"Κάθε μια ιστορία έχει μια αρχή..... και ένα τέλος."
— "Origins" trailer

O χάρτης Origins η και γνωστός ως Τοποθεσία εκσκαφής 69, είναι ένας χάρτης για τα Zombies. Ο Χάρτης είναι ενεργός μόνο στο περιεχόμενο προς λήψει (DLC) Apocalypse για το Call of Duty: Black Ops II. O χάρτης είναι ενεργός στης 26 Σεπτεμβρίου του 2013 για το Playstation 3 και PC. Είναι ο νούμερο 17 χάρτης για τα zombies, και (Χρονολογικά το πρώτο στην αλλαγή του χρονοδιαγράμματος) για την ιστορία των zombies.

Ενώ ένα κομμάτι του χάρτη εμφανίζετε στο Call of Duty: Black Ops III. Στο τελευταίο χάρτη για τα Zombies (Revelations).

Επισκόπηση Edit

Οι "Αρχικοί Χαρακτήρες"(Dempsey, Nikolai, Richtofen, και Takeo), για μια ακόμα φορά κάνουν την εμφάνιση τους. Αυτή τη φορά είναι νέοι, αντίθετα με της προηγούμενε εκδόσεις του αρχικού εαυτού τους, οι συγκεκριμένοι έχουν μεγάλες διαφορές στην προσωπικότητα τους. Τα Zombies με τα κίτρινα μάτια και τα πλάι μάτια κάνουν την εμφάνιση τους στο χάρτη. Ο Χάρτη περιέχει 4 νέα όπλα της τάξεως Wonder Weapons που έχουν υπερφυσική δύναμη. Καινούργιος εχθρός, το Panzersoldat, το Mark IV Tank, νέο μηχάνημα που σου δίνει τυχαίο Perk-a-Cola γνωστό ως και Der Wunderfizz, και καινούργια Power-Ups. Ενώ στο βίντεο του χάρτη βλέπουμε τα zombies σταυροφόρους να εμφανίζονται στο σημείο Τοποθεσία εκσκαφής και στο The Crazy Place. Τα zombies σταυροφόροι διαφέρουν από τα άλλα zombies όχι μόνο στα μάτια αλά και στο τρόπο φωνής και της κινήσεις.

Υπάρχουν 6 γεννήτριες στο χάρτη που βρίσκονται σε κάθε άκρο του χάρτη. Αυτές οι γεννήτριες αντικαθιστούν το Power Switch. Πρέπει να έχετε και της 6 γεννήτριες ενεργές για να ενεργοποιήσετε το Pack-a-Punch Machine. Για πρώτη φορά, το Mystery Box απαιτεί τη χρήση ενέργειας. επίσης οι γεννήτριες δίνουν ενέργεια στα Machine Perk, τα Machine perk που υπάρχουνε στο χάρτη είναι μόνο 5 και δεν υπάρχει κανένα Machine Perk στης γεννήτριες 2 και 6. Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα νέο perk μόνο το μηχάνημα Der Wunderfizz, αυτό το μηχάνημα μίαδει πολύ με το mystery box σας δίνει τυχαία perks αλλά μόνο τα perks που υπάρχουν στο χάρτη.

Τα τρία Giant Robots (Γιγάντια Ρομπότ):Freya, Odin και Thor ταξιδεύουν από το ένα άκρο του χάρτη στον άλλο. Η αναγέννηση τους και η διαδρομή τους είναι πάντα η ίδια. Συνήθως έρχονται ένα-ένα, αλλά υπάρχει και στιγμή που έρχονται και τα τρία μαζί. Στα γιγάντια ρομπότ ένα από τα δύο πόδια το κάτω μέρος έχει κίτρινα φώτα άμα τα πυροβολήσετε ανοίγει η καταπαχτή που σας οδηγεί στη κεφαλή του ρομπότ.

Το νέο power-ups: Zombie Blood, αυτό το νέο Power-ups σας δίνει την ικανότητα να μην σας βλέπουν τα Zombies ακόμα και το Panzer Soldats. Το καλό είναι ότι άμα το προλάβετε να το πάρετε πρώτη όλα τα zombies θα κυνηγάνε τους συμμάχους σας. Μια ακόμα ικανότητα του zombie blood είναι ότι μπορείτε να βλέπετε πού είναι τα Empty Perk Bottle.

Οι κατασκευές επίσης επιστρέφουν στο χάρτη, κατασκευάστε τα Elemental Staffs(το Staff of Lightning, το Staff of Fire, το Staff of Ice, και το Staff of Wind), την ασπίδα (Zombie Shield) Με μια νέα αισθητική μηχανή το Maxis Drone, Που είναι παρόμοια με το MQ-27 Dragonfire, Χρησιμοποιώντας μόνο τον εγκέφαλο του Δρ Maxis. το Maxis Drone ακολουθεί τον παίχτη σε όλο το χάρτη, ενώ κάποια στιγμή το maxis drone γυρνάει πίσω όπου το φτιάξατε για να φορτώσει αλλά είναι ενεργό μετά από λίγο.

Επίσης ο παίχτης μπορεί να βρει αντικείμενα με το shovels (φτυάρι) Powers-ups η ακόμα και κομμάτια των ράβδων. Υπάρχει Περίπτωση να βρει και ενεργές χειροβομβίδες.

Χαρακτηριστικά Edit

  • Δύο νέοι εχθροί, Templar Zombies και το Panzersoldat.
  • Τρία Γιγαντιαία ρομπότ ονόματι Θωρ, Όντιν, Φρέγια, που περιπλανιούνται στο χάρτη. Ένα στο πεδίο μάχης, το ένα στη περιοχή της εκκλησίας, και τέλος ένα στα χαρακώματα.
  • Μία νέα χρησιμότητα το όχημα με το όνομα Mark IV Tank.
  • Τέσσερις νέες κατασκευές: το Maxis Drone και τα Elemental Staffs.
  • Ένα νέο "Σημαντικό" Easter Egg ονόματι Little Lost Girl.
  • Ένας νέος τρόπος για να κερδίσετε perks είναι από το μηχάνημα Der Wunderfizz.
  • Τρία Νέα Power's-Ups:Zombie Blood, Blood Money, και Empty Perk Bottle.
  • Το Shovel (Φτυάρι) χρησιμοποιήσετε για να σκάψετε και βρείτε Zombies, κομμάτια από το σκήπτρο του πάγου, Power-ups η ακόμα και ζωντανές χειροβομβίδες. Το Shovel μπορεί να αναβαθμιστεί σε Golden Shovel (Χρυσό φτυάρι) μόνο άμα το χρησιμοποιείτε συνέχεια.
  • Το G-Strike, μιάδει πολύ με το Monkey Bomb αλά είναι ποιο δυνατό.
  • Τα Perk Machine και το Mystery Box χρειάζονται ενέργεια για να λειτουργήσουν.
  • Το One Inch Punch, ένα πανίσχυρος μαχαίρι, μπορείτε να το αναβαθμίσετε. Το One Inch Punch είναι ένα από τα πολλά βασικά για το κύριο Easter Egg.
Ανακτήθηκε από το "http://el.callofduty.wikia.com/wiki/Origins?oldid=1676".

Also on FANDOM

Random Wiki