FANDOM

Blackops4.PNG Αυτό το άρθρο χρειάζεται επέκταση!
"Βλέπεις αυτό το άρθρο; Θα το επεκτείνουμε!"

Παρακαλούμε επεκτείνετέ το όσο πιο καλά μπορείτε!

Call of Duty: Modern Warfare 2
Modern Warfare 2 cover.PNG
Το κουτί του Modern Warfare 2.
Αναπτυχτής(ες) Infinity Ward
Εκδότης(ες) Activision
Μηχανή IW 4
Ημερομηνία Κυκλοφορίας 10 Νοεμβρίου 2009
Τύπος(οι) παιχνιδιού Βολών Πρώτου Προσώπου (FPS)
Λειτουργία(ες) Singleplayer, Multiplayer, Xbox Live, PSN
Βαθμολόγηση PEGI: 18+
ESRB: M
BBFC: 18
Πλατφόρμα(ες) PC, PS3, XBOX
Μίντια Steam, DVD-DL, Blu-ray Disc
Μέθοδοι εισόδου Gamepad, πληκτρολόγιο, ποντίκι

Το Call of Duty: Modern Warfare 2 (Συνήθως αναφερόμενο ως Modern Warfare 2 ή MW2) είναι το έκτο παιχνίδι της κύριας σειράς Call of Duty, και το τέταρτο που ανέπτυξε η Infinity Ward.

Το παιχνίδι εκδόθηκε από την Activision για τα Microsoft Windows, το Playstation 3 και το Xbox 360. Επίσημα ανακοινωμένο στις 11 Φεβρουαρίου 2009, το παιχνίδι κυκλοφόρησε στις 10 Νοεμβρίου 2009. Είναι ένα άμεσο σίκουελ του Call of Duty 4: Modern Warfare, συνεχίζοτας την ιστορία και το gameplay. Κυκλοφόρησε μαζί με άλλα δυο παιχνίδια Call of Duty. Το Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized για το Nintendo DS, και το Call of Duty: Modern Warfare: Reflex, μια ειδική έκδοση του Call of Duty 4 που ανέλαβε η Treyarch για το Wii. Επίσης μια σειρά κόμιξ βασισμένη σε έναν από τους χαρακτήρες του παιχνιδιού παράχθηκε, και ονομάζεται Modern Warfare 2: Ghost.

Το Modern Warfare 2 πήρε πάρα πολύ καλές κριτικές, βγάζοντας ένα 94% score από το Metacritic, με το περισσότερο να έρχεται από το πολύ προσεγμένο multiplayer.

Το παιχνίδι είναι το πρώτο που έρχεται με υποχρεωτική εγκατάσταση του STEAM, το δεύτερο είναι το Call of Duty: Black Ops.

Single player Edit

Το Call of Duty: Modern Warfare 2 συνεχίζει τα γεγονότα του Call of Duty 4: Modern Warfare 5 χρόνια αργότερα.

Πλοκή Edit

Το 2016, παρά τις προσπάθειες των Αμερικανών Πεζοναυτών (United States Marine Corps - USMC) και της αγγλικής Special Air Services (SAS), οι Ultranationalists (Υπερεθνικιστές) παίρνουν τον έλεγχο της Ρωσσίας, κάνοντας έτσι ήρωα τον πρώην αρχηγό τους Imran Zakhaev, για τον οποίο χτήστικε άγαλμα στην Κόκκινη Πλατεία (Red Square) της Μόσχας. Εν τω μεταξύ, ένας πρώην υπολοχαγός του Zakhaev με το όνομα Vladimir Makarov ξεκινά εκστρατεία κατά της Ευρώπης διαπράτωντας βάναυσες τρομοκρατικές ενέργειες κατά τα πέντε χρόνια. Στο Αφγανιστάν, το σώμα των U.S. Army Rangers, με έναν από αυτούς τον PFC Joseph Allen βοηθούν στην απόκατάσταση της πόλης από τους αντάρτες OpFor. Ο αντιστράτηγος (Lieutenant General) Shepherd, εντυπωσιασμένος από τις δυνατότητες του Allen τον προσλαμβάνει στο "Task Force 141", ένα ελίτ, πολυεθνικό σώμα αντιτρομοκρατικής, κάτω από την ηγεσία του. Ταυτόχρονα, δύο άλλα μέλη του 141, ο λοχαγός (Captain) 'Soap' MacTavish και ο λοχίας (Sergeant) Gary 'Roach' Sanderson διεισδύουν στην Ρωσσική αεροπορική βάση στα βουνά Tian Shan για να ανακτήσουν ένα ACS (Attack Characterization System) module από έναν κατεβασμένο δορυφόρο.

Αργότερα, ο Allen στέλνεται σε μυστική αποστολή στην Ρωσσία, για λογαριασμό της CIA, όπου θα βοηθούσε τον Makarov σε μία 'σφαγή' πολιτών στο αεροδρόμιο της Μόσχας (Zakhaev International Airport). Ο Makarov ήξερε την ταυτότητα του Allen και τον σκότωσε λίγο πριν εγκαταλείψουν το αεροδρόμιο, αφήνοντας το σώμα του να πυροδωτήσει τον πόλεμο μεταξύ Ρωσσίας και Ηνωμένων Πολιτειών. Εξοργισμένοι από την φήμη ότι η τρομοκρατική επίθεση στο αεροδρόμιο είχε υποστηριχτεί από τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι Ρώσσοι ανταποδίδουν με μαζικές, αιφνιδιαστικές επιθέσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, αφού παρέκαμψαν το σύστημα προειδοποίησης αποκαλύπτοντας ότι το ACS που νωρίτερα είχε ανακτηθεί από τους MacTavish και Sanderson είχε αντιγραφεί. Ο λοχίας (Sergeant) Foley, οδηγεί την ομάδα του από τους Rangers, περιλαμβάνωντας τον στρατιώτη (Private) James Ramirez, να αμυνθούν κατά των Ρώσσων σε ένα προάστιο στην βορειοανατολική Virginia. Αργότερα προχωρούν στην κατεστραμμένη από τον πόλεμο Washington, όπου δυνάμεις των Ηνωμένων Πολιτειών μάχωνται με τις Ρωσσικές για τον έλεγχο της πρωτεύουσας.

Εν τω μεταξύ, οι στρατιώτες του 141 αναζητεί στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι ο Makarov εμπλέκεται στο τρομοκρατικό χτύπημα. Οι πληροφορίες τους οδηγούν σε μία φαβέλα στο Rio De Janeiro της Βραζιλίας, όπου ψάχνουν για τον Alejandro Rojas, ο οποίος τροφοδοτούσε με πολεμικό εξοπλισμό τον Makarov. Τελικά μαθαίνουν από τον Rojas ότι ο χειρότερος εχθρός του Makarov είναι φυλακισμένος σε ένα Ρώσσικο γκουλάγκ και γνωστός με το όνομα Prisoner (Φυλακισμένος) #627. Το Task Force εισβάλει στην φυλακή και ελευθερώνει τον 627, ο οποίος είναι ο λοχαγός (Captain) Price. Ο Price συμφωνεί στο να βοηθήσει το 141 να βρει τον Makarov, αλλά πιστεύει ότι πιο επείγων είναι να τελιώσει ο πόλεμος στις ΗΠΑ. Για αυτό το λόγο οδηγεί το 141 σε μία επιδρομή σε Ρωσσικό λιμάνι, όπου παίρνει τον έλεγχο ενός υποβρυχίου εξοπλισμένου με πυρηνικά. Χρησιμοποιώντας το υποβρύχιο, ο Price εκτοξεύει πύραυλο με προορισμό την Washington, ενώ έχει προγραμματίσει την κεφαλή να εκραγεί στα ανώτερα στάδια της ατμόσφαιρας. Αυτό, ακούσια καταστρέφει τον Παγκόσμιο Διαστημικό Σταθμό (International Space Station - ISS) και δημιουργεί ηλεκτρομαγνητικό παλμό (Electromagnetic Pulse - EMP), παραλύωντας τα ηλεκτρονικά και καταστρέφωντας τα πολεμικά οχήματα. Αυτό έδωσε ένα προβάδισμα στις δυνάμεις των ΗΠΑ, αφού οι Ρώσσοι είχαν εμφανές αριθμητικό προβάδισμα στα οχήματα. Στην Washington, ο Ramirez και οι υπόλοιποι στρατιώτες της ομάδας του, αναζητούν καταφύγιο από τα κατεστραμμένα (από το EMP) ελικόπτερα, τα οποία πέφτουν από τον ουρανό, ενώ λίγο αργότερα προχωρούν προς τον Λευκό Οίκο (White House). Τότε λαμβάνουν μήνυμα, ότι οι Αμερικανική Αεροπορία θα βομβαρδίσει την πόλη, ώστε να αποτρέψει την κατάκτηση της από τους Ρώσσους. Η ομάδα του Foley πολεμά μέχρι τον Λευκό Οίκο και προλαβαίνει να ανάψει τις φωτοβολίδες μέσα στο απαιτούμενο χρονικό διάστημα, ματαιώνοντας τον βομβαρδισμό. Οι φωτοβολίδες που άναψαν σε οροφές κτιρίων έδειξαν ότι η πόλη βρίσκεται ακόμα υπό την κατοχή των Αμερικανών.

Το Task Force 141, περιορίζοντας το πιθανό κρυσφήγετο του Makarov σε δύο μέρη, αποφασίζει να χωριστεί. Ο Price με τον Soap θα ταξίδευαν σε μία αεροπορική βάση στο Αφγανιστάν, ενώ ο Ghost με τον Roach θα εισέβαλαν σε σπίτι του Makarov στα σύνορα Ρωσσίας-Γεωργίας. Στο σπίτι, βρέθηκαν σημαντικές πληροφορίες από τον υπολογιστή του Makarov, τις οποίες η ομάδα του 141 αντέγραψε και πήρε, εγκαταλείπωντας την περιοχή δίνοντας σκληρή μάχη με τους άνδρες του Makarov. Παρόλ' αυτά, ενώ ο Roach με τον Ghost κατάφεραν να φτάσουν στο σημείο όπου θα εγκατέλειπαν την περιοχή, ο Shepherd τους πρόδωσε, σκοτώνοντας τους και παίρνοντας αυτός τις πληροφορίες. Ο Price και ο Soap μαθαίνουν γρήγορα για την προδοσία του Shepherd, παρόλο που ο Price τονίζει ότι δεν προδόθηκε από τον Shepherd, αφού ποτέ δεν τον εμπιστεύθηκε. Οι δύο κατάφεραν να διαφύγουν από την μάχη στην αεροπορική βάση, μεταξύ των Ρώσσων του Makarov και των στρατιωτών της Shadow Company του Shepherd, με τη βοήθεια του Nikolai. Ο Price επικοινώνησε με τον Makarov, ζητώντας του την τοποθεσία της βάσης του κοινού τους πλέον εχθρού Shepherd. Αυτός αποκάλυψε την θέση του Shepherd σε μία ορεινή βάση στο Αφγανιστάν με το κωδικοποιημένο όνομα Site Hotel Bravo. Ο Price και ο Soap εισέβαλαν στην βάση, σε μία "αποστολή αυτοκτονίας", όπως την αποκάλεσε ο Price, με στόχο να πάρουν εκδίκηση από τον Shepherd. Κατά την μάχη, ο Shepherd προσπαθεί να διαφύγει χρησιμοποιώντας ένα μηχανοκίνητο σκάφος Zodiac και ακολουθεί μία μακράς διάρκειας καταδίωξη.

Στην κορύφωση της καταδίωξης, ο Shepherd επιβιβάζεται σε ένα Pave Low,, το οποίο καταφαίρνει να ρίξει ο Price χτυπώντας το στον έλικα. Ταυτόχρονα, το σκάφος του Soap και του Price πέφτει από καταράχτη. Μετά από την πτώση, ο Soap καταφέρνει να σηκωθεί ζαλισμένος, κρατώντας μόνο ένα μαχαίρι και πλησιάζει το διαλυμένο ελικόπτερο, βλέποντας τον Shepherd να φεύγει από τα συντρίμια. Τον ακολουθεί και ενώ προσπαθεί να τον καρφώσει με το μαχαίρι, ο Shepherd αποκρούει την επίθεση και καρφώνει τον Soap με δικό του μαχαίρι. Καθώς ο Shepherd ετοιμάζεται να σκοτώσει τον Soap με το όπλο του, ο Price τον σπρώχνει, αναγκάζοντας τον να αστοχήσει και ακολουθεί μία μάχη με τα χέρια. Καθώς ο Soap βλέπει τον Shepherd να παίρνει το πάνω χέρι, βρίσκει την δύναμη να βγάλει το μαχαίρι από το στήθος του και να το πετάξει προς τον Shepherd, τον οποίο πετυχένει στο μάτι, σκοτώνοντας τον αμέσως. Ο Price ανέκτησε τις αισθήσεις του και καθώς έβλεπε τα τραύματα του Soap, ο Nikolai έφτασε με ένα ελικόπτερο. Ο Nikolai τους προειδοποίησε ότι θα διωχθούν, αλλά ο Price επέμεινε πως πρέπει να δωθεί ιατρική βοήθεια στον Soap. Ο Nikolai απάντησε πως ξέρει ένα ασφαλές μέρος να πάνε. Ο Soap και ο Price, ως παγκοσμίος καταζητούμενοι, πηγαίνουν να κρυφτούν.

ΑποστολέςEdit

Act IEdit

  • S.S.D.D. (Same Shit,Different Day-Ίδια σκατά,διαφορετική μέρα) - Βοήθεια στην εκπαίδευση του Αφγανικού Εθνικού Στρατού (Afghan National Army) - Rangers
  • Team Player (Παίχτης Ομάδας)-Επίθεση σε Αφγανική πόλη αφού η γέφυρα καταστράφηκε από στρατιώτες του OpFor - Rangers
  • Cliffhanger-Εισβολή σε Ρωσσική βάση για ανάκτηση του ACS Module-Task Force 141
  • No Russian-Τρομοκρατικό χτήπυμα σε αεροδρόμιο της Ρωσσίας με τον Vladimir Makarov κατά τη διάρκεια μυστικής αποστολής (Καθώς η συγκεκριμένη αποστολή περιλαμβάνει θανάτους άοπλων πολιτών, ο παίκτης μπορεί να την παραλείψει, αν θεωρεί το περιεχόμενο ενοχλητικό.)-CIA Undercover Operation
  • Takedown-Μάχη στη φαβέλα του Rio De Janeiro για τη σύλληψη του Alejandro Rojas''-Task Force 141

Act IIEdit

  • Wolverines! - Εύρεση και προστασία του "Raptor" κατά τη διάρκεια της Ρωσσικής επίθεσης στις ΗΠΑ' - Rangers
  • The Hornet's Nest (Η φωλιά της σφήκας) - Απόδραση από την φαβέλα' - Task Force 141
  • Exodus (Έξοδος) - Μάχη με τις Ρωσσικές Δυνάμεις στα προάστια και ανάκτηση του HVI' - Rangers
  • The Only Easy Day... Was Yesterday (Η μόνη εύκολη μέρα... ήταν χθες) - Εισβολή σε χώρο με μηχανές εξόρυξης πετρελαίου και διάσωση κρατούμενων' - Task Force 141
  • The Gulag (Το γκουλάγκ) - Επίθεση στο Ρωσσικό γκουλάγκ και διάσωση του φυλακισμένου #627' - Task Force 141
  • Of Their Own Accord (Με δική τους πρωτοβουλία) - Μάχη με Ρωσσικές δυνάμεις στο υπουργείο εμπορίου και προστασία του χώρου εκκένωσης στο μνημείο της Washington' - Rangers

Act IIIEdit

  • Contingency (Έκτακτη ανάγκη) - Αποφυγή εχθρικών περιπόλων και εισβολή στη βάση που βρίσκεται το υποβρύχιο' - Task Force 141
  • Second Sun (Δεύτερος ήλιος) - Πτώση συντριμιών λόγω του EMP και μάχη με τις Ρωσσικές δυνάμεις που απέμειναν μέχρι το Λευκό Οίκο' - Rangers
  • Whiskey Hotel - Ανάκτηση του Λευκού Οίκου' - Rangers
  • Loose Ends (Εκρεμμότητες) - Αναζήτηση για τον Makarov στα σύνορα Ρωσσίας-Γεωργίας' - Task Force 141
  • The Enemy Of My Enemy (Ο εχθρός του εχθρού μου) - Διαφυγή από την αεροπορική βάση, όπου μάχονται οι δυνάμεις του Shepherd και του Makarov - Soap & Price
  • Just Like Old Times (Όπως τον παλιό καιρό) - Αναζήτηση στην βάση στο Αφγανιστάν για τον Shepherd' - Soap & Price
  • Endgame (Τέλος παιχνιδιού) - Καταδίωξη του Shepherd με βάρκα, ώστε να παρθεί εκδίκηση' - Soap & Price

BonusEdit

  • Museum (Μουσείο) - Το επίπεδο αυτό περιλαμβάνει 3 δωμάτια. Στα 2 από αυτά φαίνονται σκηνές από τις αποστολές του Single Player, ενώ στο άλλο κάποια από τα οχήματα. Όλα τα όπλα του παιχνιδιού βρίσκονται σε αυτό το επίπεδο και μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Στα δωμάτια με τους χαρακτήρες υπάρχουν κόκκινα κουμπιά με την ένδειξη "Do Not Press" (Μην το πατήσετε). Αν ο παίχτης το πατήσει, τότε όλοι οι χαρακτήρες του δωματίου προσπαθούν να τον σκοτώσουν.Αυτό το επίπεδο ξεκλειδώνεται αφού ο παίχτης ολοκληρώσει το Campaign.

Πρωταγωνιστικοί ΧαρακτήρεςEdit

Task Force 141Edit

US Army RangersEdit

  • Lieutenant General (Αντιστράτηγος) Shepherd
  • Private (Στρατιώτης) James Ramirez (Παικτός)
  • Sergeant (Λοχίας) Foley
  • Private First Class Joseph Allen (Παικτός)
  • Corporal (Δεκανέας) Dunn
  • Overlord
  • Colonel (Συνταγματάρχης) Marshall

Άλλοι ΧαρακτήρεςEdit

  • Nikolai
  • Raptor
  • William Cullen
  • Sat1 (Παικτός)
  • HVI (High Value Individual - Άτομο ύψιστης σημασίας)

Ομοσποδία της ΡωσσίαςEdit

  • Major (Ταγματάρχης) Petrov
  • President (Πρόεδρος) Boris Vorshevsky

UltranationalistsEdit

  • Vladimir Makarov
  • Viktor
  • Anatoly
  • Lev
  • Kiril
  • Alexei Borodin (το μυστικό όνομα του Joseph Allen κατά τη μυστική απόστολή για τη CIA - Παικτός)

Brazilian MilitiaEdit

  • Alejandro Rojas
  • Roja's Assistant (Βοηθός)

Also on FANDOM

Random Wiki